HTML

Kruger Papa Megaszondja

Kruger Papa sok mindenről gondol sokmindent. Csak nehéz értelmes embereket találni, azokkal megbeszélni. Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek?!?

Friss topikok

Linkblog

BluePanther és Windows

2007.12.14. 11:36 :: Kruger Papa

Vettem Kruger Mamának karácsonyra egy PNA-t.
Remélem, nem olvassa még a blogom :-)

A lényeg, istenkirály űbercsászár a cucc!

 

A vacak honlapja


Gyorsan rátettem az I-got, meg Kruger Babáról képeket (erről később - és bosszúsan), némi mp3.-at

Ugyan azt írja a honlapon hogy :
"
Az iGO Kelet-Európa térképpel szállított készülék 12 kelet-európai ország térképét tartalmazza SD kátyán.
Figyelem!
A BluePanther V350 készüléken NEM futnak a külön csomagolásban, PDA készülékekre megvásárolható  iGO My way navigációs programok.
"
De nekem pöpecül megy!
Igaz, az I-go-m még annak idején egy másik PNA-hoz vettem, meg össze vissza cserélgettem herélgettem, de rátéve az SD-re, egyből ment mint nyúl.

Beleszerettem a gépesbe, lehet hogy nem is kellene ezt adni Kruger Mamának?
Kruger Papa jobban megérdemli??

Hanem a fotók!
Megette a fene a képnézegetőkéjét, mivel nagyobb felbontású képek helyett fekete marad a képernyője.
Ez nem jó.
Filmet lassan játszik le, ez nem jó.

mp3-at ügyesen játszik, ez jó!.

Összességében már most nagyon irigy vagyok Mama Krügerre a cucc miatt!!


Hanem a Windows!
Hogy a holló vájja ki a szemüket!

Van egy PDA-m, amivel a korábbi Palmomat cseréltem le, hogy I-Go-t rá tudjak pattintani.
I-Go jó!
Windows mobile 5.0  rossszzz!

Ezt a hulladék fércmunkát!
Nem vagyok képes összeszinkronizálni a Windows XP outlookommal!
A Palm-al ez ment mint az álom. Utolsó bejegyzés üti a régebbit, akár PC, akár handheld.
Az ActiveSync-nél ezt nem tudom elérni. - na jó, már azt sem, hogy szinkronizáljon...

A vicc, hogy hiában jogtiszta a WinXP és a Win CE, gondolom, hogy tök hiába keresném fel a kérdéssel az MS Hungáriát - vagy ki a fenét.
Vagy igazságtalan vagyok, meg kéne próbálni?
Végül is ara verik magukat, hogy a jogtiszta cucc épp azért jó mert van rá támogatás LOL.

Szólj hozzá!

Címkék: mp3 hiába pna bluepantherv350 windowsce

A bejegyzés trackback címe:

https://kruger.blog.hu/api/trackback/id/tr97263702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása