Előre bocsátom, hogy nagyon bírom W munkásságát.
DE.
Nagyon kedvelem a terepjárókat is.
Igaz, a cikke nem is az igazi terepjárókról, hanem a diszkó dzsippekről szólt, de akkor is nehéz pontos véleményt mondani.
Szerencsére nem is kell!
Mivel az egész probléma kiválóan meg van oldva a világ boldogabbik felén, pl. Francia országban.
Ott van a CV (cv fiscaux / adminisztrációs lóerő) ami egy osztályba sorolás ami relative igazságosan megoldja az összes a cikkben felvetett problémát, sőt azt is amit a kötelező biztosítás aránytalanságai, a kezdő vezetőknek apu által vett nagy erejű gépjárművek gondjai jelentenek.
Ez a cv fiscaux adminisztrációs lóerő egykb. 1.-16.ig terjedő osztályozás a kocsi mérete, teljesítménye, súlya, stb. alapján számítva.
Kár feltalálnunk a langyos vizet, ha van működő rendszer.
Végre jó lenne valamiből nem a "magyar út"-at járni, hanem egy jólműködő dolgot meghonosítani.
De azt nagyon gyorsan!!
Tóta W és az autók ügye
2007.12.10. 12:27 :: Kruger Papa
4 komment
Címkék: autó tóta w magyar út
A bejegyzés trackback címe:
https://kruger.blog.hu/api/trackback/id/tr97259002
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Oregon (TM) 2007.12.11. 01:22:05
"Előre bocsátom, hogy nagyon bírom W munkásságát."
Szep ember lehetsz, ha egy ilyen lelki nyomorekon van mit szeretned. Talan meg peldakeped is? :)
Szep ember lehetsz, ha egy ilyen lelki nyomorekon van mit szeretned. Talan meg peldakeped is? :)
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2007.12.11. 11:11:18
Én is nagyon szeretem a terepjárókat, álomautóm egy régi Nissan Patrol - de az én házam földút mentén van, nem a Körúton :) szerintem jó megoldás lenne a behajtási díj, a városba vezető utakon kapukat kell felállítani, ott mindenki fizetne x öszeget azért, hogy a városban autózzon. Ez több helyen is bevált már, pl. Stockholmban, ahol szintén kb. 2 millió ember él és dolgozik, hatalmas az agglomeráció, akárcsak itthon. Kivételt jelentenek a mentők, a taxik, az áruszállító autók és a tömegközlekedési buszok. Mindenki más csenget. Eleinte volt hőzöngés, de mára már mindenki elfogadta és a levegő nagyon sokat tisztult az amúgysem koszos Stockholmban :)
Igaz, ahhoz a tömegközlekedést is olyan színvonalra kell fejleszteni, hogy az embernek legyen gusztusa BKV-ra váltani.
Igaz, ahhoz a tömegközlekedést is olyan színvonalra kell fejleszteni, hogy az embernek legyen gusztusa BKV-ra váltani.
Kruger Papa · kruger.blog.hu 2007.12.14. 10:59:39
Oregon,
példaképem??? elgondolkodtató kérdés.
Szerintem nincs példaképem, inkább egy, a belsőmben levő mintát követnék
példaképem??? elgondolkodtató kérdés.
Szerintem nincs példaképem, inkább egy, a belsőmben levő mintát követnék
Kruger Papa · kruger.blog.hu 2007.12.14. 11:20:27
Rékuc,
Igazad van, de itt jön be a kis magyar elkúrás.
Először ki kellene alakítani a koncepciót (parkolók, elkerülési lehetőség, BKV) és utána lesújtani.
Na ez nem lesz így nálunk, ezt borítékolom..
Igazad van, de itt jön be a kis magyar elkúrás.
Először ki kellene alakítani a koncepciót (parkolók, elkerülési lehetőség, BKV) és utána lesújtani.
Na ez nem lesz így nálunk, ezt borítékolom..