HTML

Kruger Papa Megaszondja

Kruger Papa sok mindenről gondol sokmindent. Csak nehéz értelmes embereket találni, azokkal megbeszélni. Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek?!?

Friss topikok

Linkblog

Tóta W és az autók ügye

2007.12.10. 12:27 :: Kruger Papa

Előre bocsátom, hogy nagyon bírom W munkásságát.
DE.
Nagyon kedvelem a terepjárókat is.
Igaz, a cikke nem is az igazi terepjárókról, hanem a diszkó dzsippekről szólt, de akkor is nehéz pontos véleményt mondani.
Szerencsére nem is kell!
Mivel az egész probléma kiválóan meg van oldva a világ boldogabbik felén, pl. Francia országban.
Ott van a CV (cv fiscaux / adminisztrációs lóerő) ami egy osztályba sorolás ami relative igazságosan megoldja az összes a cikkben felvetett problémát, sőt azt is amit a kötelező biztosítás aránytalanságai, a kezdő vezetőknek apu által vett nagy erejű gépjárművek gondjai jelentenek.
Ez a
cv fiscaux adminisztrációs lóerő egykb. 1.-16.ig terjedő osztályozás a kocsi mérete, teljesítménye, súlya, stb. alapján számítva.

Kár feltalálnunk a langyos vizet, ha van működő rendszer.
Végre jó lenne valamiből nem a "magyar út"-at járni, hanem egy jólműködő dolgot meghonosítani.
De azt nagyon gyorsan!!

4 komment

Címkék: autó tóta w magyar út

A bejegyzés trackback címe:

https://kruger.blog.hu/api/trackback/id/tr91259002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oregon (TM) 2007.12.11. 01:22:05

"Előre bocsátom, hogy nagyon bírom W munkásságát."


Szep ember lehetsz, ha egy ilyen lelki nyomorekon van mit szeretned. Talan meg peldakeped is? :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2007.12.11. 11:11:18

Én is nagyon szeretem a terepjárókat, álomautóm egy régi Nissan Patrol - de az én házam földút mentén van, nem a Körúton :) szerintem jó megoldás lenne a behajtási díj, a városba vezető utakon kapukat kell felállítani, ott mindenki fizetne x öszeget azért, hogy a városban autózzon. Ez több helyen is bevált már, pl. Stockholmban, ahol szintén kb. 2 millió ember él és dolgozik, hatalmas az agglomeráció, akárcsak itthon. Kivételt jelentenek a mentők, a taxik, az áruszállító autók és a tömegközlekedési buszok. Mindenki más csenget. Eleinte volt hőzöngés, de mára már mindenki elfogadta és a levegő nagyon sokat tisztult az amúgysem koszos Stockholmban :)

Igaz, ahhoz a tömegközlekedést is olyan színvonalra kell fejleszteni, hogy az embernek legyen gusztusa BKV-ra váltani.

Kruger Papa · kruger.blog.hu 2007.12.14. 10:59:39

Oregon,

példaképem??? elgondolkodtató kérdés.
Szerintem nincs példaképem, inkább egy, a belsőmben levő mintát követnék

Kruger Papa · kruger.blog.hu 2007.12.14. 11:20:27

Rékuc,

Igazad van, de itt jön be a kis magyar elkúrás.
Először ki kellene alakítani a koncepciót (parkolók, elkerülési lehetőség, BKV) és utána lesújtani.
Na ez nem lesz így nálunk, ezt borítékolom..
süti beállítások módosítása